dilluns, 30 d’abril del 2012

La pel·lícula

Per fi! Ahir jo i unes amigues meves vam aconseguir anar a veure el Jocs de la Fam! I ens van encantar. Un a de les amigues( la Marta) no s'havia llegit el llibre i li va agradar moltíssim. La Chara (que se'l havia llegit) va trobar a faltar una mica més d'escenes d'amor entre el Peeta i la Katniss però també li va agradar molt (crec). I a mi em va encantar! Fins i tot el meu pare va quedar impressionat.
Crec que es una de les millor adaptacions que he vist d'un llibre (n'he vist bastan poques, almenys en que m'hagués llegit el llibre). Tot i que hi faltaven algunes de les coses que em van impactar més al llibre, crec que ho han fet tan bé com podien. Les escenografies i els vestuaris són impressionants. També ha resolt un dels problemes més grans de la triologia i es que els llibres són en primera persona, de manera que hi han aspectes de la pel·lícula (com les converses entre el president Snow i el jurat que en el llibre només pots intuïr) que han l llibre no apareixen de manera que la pel·líucula e sperfecta per acbar d'entendre el perqué de tot.
També reflexa molt bé la pobresa d'alguns i la riquesa d'altres. Realment la recomano, no us la podeu perdre!