dilluns, 23 d’abril del 2012

Sant Jordi!

Feliç Sant Jordi!!!

El meu Sant Jordi ha sigut molt especial,i tot i que lamentablement no he guanyat el concurs de l'escola (Felicitats Chara i Àlex, us ho mereixieu els dos ;) ), i que el meu Sant Jordi no s'ha dignat a apareixer amb la rosa (no, papa, tú no contes), i que no he aconseguit el llibre de que m'havia encaprixat (Eve, seguiré lluitant per tú, ho prometo!),  jo ( i tres nois més) he sigut la presentadora del concurs/espectacle de l'escola de manera que estic convençuda de que aquest Sant Jordi no l'olbidaré mai!

I us porto dos sorpreses!!!!

1. M'han regalat la segona part dels jocs de la fam en català!! (gràcies papa). Així que d'aquñi poc tindreu la ressenya.

2. Demà (dimarts 24 d'abril) Cristopher Paolini vindrà a Barcelona! Tot i que jo no podré anari la simple idea de que vingui a Barcelona fa que ho esperi ilusionada.
Si vosaltres teniu la sort de poder anar-lo a veure aquí teniu la pàgina que us informarà d'on serà en cada moment:
http://www.rocajoven.com/2012/04/paolini-visita-espana-en-el-dia-del-libro/



2 comentaris:

Macha Diart ha dit...

Gràcies!! Però hem semble que tenies que guanya tu.

Marta ha dit...

Si quanyes tu jo ja guanyo una miqueta! VOldràs públicar el poema?