dimecres, 27 de juny del 2012

1 any

Ja fa un any que la Cinta i jo, mortes d'avorriment vam decidir porvar a fer un bloc. La Cinta ho va deixar poc després, però jo vaig continuar. No creieu però, que he estat sola. La Tane, la Marta que és la  fantàstica fotògraf que ha fet les dos últimes portades, la Macha Diart i la Madi m'han ajudat moltíssim, fins i tot la Cinta ha anat preguntat i ajudant en tot el que ha pogut, la Chara amb el poema que encara ha de penjar i que es una de les models de la portada (jejeje). Les tietes i els seus comentaris.El meu pare que competeix amb mi per qui té més seguidors i visites, la meva mare que va controlar que no sortíssim amb bikini a la portada ...
Es gràcies a vosaltres (sobretot tu Chara) que aquest blog continua viu, encara més que al principi. Ara ja sé de que tracta, qui és i qui sóc (més o menys).
Així que gràcies i...
En el dia d'avui que celebres els anys...