dimecres, 6 de juny del 2012

The Iron King

Hola! The Iron King és l'últim llibre que m'han regalat pel meu aniversari. Moltíssimes gràcies Chara! Ah, i us aviso per endavant la setmana que ve tinc mooooolts controls i es possible que no em veieu el pèl.



Titol: The Iron King (El Rey de Hierro)
Autora: Julie Kagawa
Editorial: Darkiss
Serie: The Iron Fae Series
Sinopsis:
Me llamo Meghan Chase.
En menos de veinticuatro horas cumpliré dieciséis años. Los dulces dieciséis. Suena mñagico. Se supone que, a esa edad, las niñas se vuelven princesas, se enamoran, van a fiestas, a bailes de promoción y cosas así. Se han escrito un sinfín de relatos, canciones y poemas sobre esa edad maravillosa en la que encuentras el amor verdadero, las estrellas bailan por ti y el apuesto príncipe te lleva en volandas hacia el atardecer.
No creo que ése vaya a ser mi caso.

En la vida de Meghan siempre había habido algo extraño, desde que su padre desapareció cunado ella tenia seis años. Nunca había encajado en la escuela ni en casa.
Cuando un siniestro desconocido comenzó a observarla desde lejos y su mejor amigo se convirtió en su incansable guardián, Meghan presintió que su vida iba a dar un vuelco.
Sobre l'autora:
Julie Kagawa es la autora dels best-sellers The Iron Fae Series i de The Blood of Eden Series.



I la meva opinió:
Quan el vaig veure per primera vegada el títol no em va acbar de convençer (em recorda a Iron Man) però la portada atrapa tan que no vaig poder-me resistir a triar-lo com a regal. I no em vaig equivocar. Tot i que el principi es força previsible (per sort el final no) de seguida entres dins de la història, ets tu la que t'indignes quan ningú  felicita la protagonista, quan la molesten a l'escola o s'obliden d'ella a casa. M'ha encantat que apareixessin els personatges de Somnis de una nit d'estiu i sens dubte el meu personatge preferit del llibre es el Puck, seguit de l'Ethan i finalment l'Ash. Feia temps que no llegia un llibre amb tans éssers mitològics i ha fet que tornés a ser aquella nena que tenia por que un monstre entrés al armari i que buscava fades i follets entre les flors. 

El recomano!
Més llibres de la serie:


http://www.juliekagawa.com/Folio.html
















2 comentaris:

Macha Diart ha dit...

Ja saps que et regalaré la continuació :)

Marta ha dit...

Això espero ;)