divendres, 19 d’octubre del 2012

La comunidad del anillo

Títol: La comunidad del anillo
Autor: J.R.R Tolkien
Editorial: El círculo de lectores
Idioma: Castellà
Triologia: El Senyor del Anells
Sinopsis:
En la adormecida e idílica Comarca, un joven hobbit recibe un encargo: custodiar el Anillo único y emprender el viaje para su destrucción en las Grietas del Destino.
Acompañado por magos, hombres, elfos y enanos, atravesará la Tierra Media y se internará en las sombras del País Oscuro, perseguido siempre por las huestes de Sauron, el Señor Oscuro, dispuesto a recuperar su creación para establecer el dominio definitivo del Mal.
El autor:
John Ronald Reuel Tolkein, va ser un fiòleg i novel·lista anglés. Va nèixer a a Sud-àfrica (1892) i va morir a Bournemouth (Anglaterra) el 1973. És mundialment conegut per obres com el Senyor dels Anells o el Hobbit.
I la meva opinió:



Mai m'han acabat de agradar les pel·lícules del Senyor dels anells (d'acord el Gollum em feia una mica de por), però l'altre dia vaig veure la primera  pel·lícula i va ser diferent, em va agradar  (i el Gollum ja no em feia por).  Ja havia llegit el Hobbit i m'havia agradat bastant així que per què no provar els Senyors dels anells?
I la veritat és que m'ha sorprés, m'ha agradat més del que esperava, trobo els hobbits adorables i els elfs sempre m'han agradat molt. La història és bonica i valenta, plena de màgia. Això si, se m'ha fet una mica pesada i molesta una mica que tothom parli d'ell mateix en tercera persona. Té momemts molt divertits, històries molt romàntiques, aventures, somnis... El recomano.